donderdag 20 mei 2010

Wat een grandioze dag

Hier nog even het verslag van afgelopen dinsdag. 's Morgens bijtijds opgestaan om heerlijk even m'n haar te wassen. Nadat we allebei gedouched waren even naar beneden voor het ontbijt. Nou dit keer moesten we ons er dus echt niets van voorstellen.Er lagen wat koeken, koffie en jus d'orange en daar moesten we het mee doen. Nou voor een keer is dit ook niet erg, dus wat koeken naar binnengewerkt en we konden weer naar boven. Met Rob en Petra hadden we afgesproken om rond 9 uur te vertrekken en dit was het nog lang niet. Dus dat werd weer even op skype en msn. Rond kwart over 9 zijn we vertrokken richting St. Augustine Beach. Het was niet echt ver rijden, dus we waren er dan ook al rond 10 over half 11. Bij de receptie konden we nog niet inchecken, maar ze wilde wel naar Rob en Petra bellen dat we er waren. We wisten het kamernummer, dus hadden we ze al snel gevonden. Heerlijk een poosje zitten bijkletsen over hetgeen we allemaal al gezien hadden. Hierna zijn we richting St. Augustine gereden. Nou dit is echt een heel leuk en gezellig plaatsje, we zijn begonnen om rond het fort te lopen wat daar aan de waterkant ligt. Nadat hier de nodige foto's waren gemaakt en natuurlijk het één en ander was gefilmd. Zijn we de straat ingelopen waar ook het oudste schooltje van Amerika staat. Een leuk straatje waar je ook wel de nodige foto's kon maken. Tussen de middag heben we een restaurantje opgezocht. Hier konden we heerijk buiten zitten waar we live muziek hadden. Degene die hier aan het zingen was had met haar stem wel iets weg van Ilse de Lange. Na hier gelijk wat gegeten te hebben zijn we op ons gemak het stadje verder gaan verkennen. Echt een leuk plaatsje met hele mooie gebouwen. Nadat we alles wel zo'n beetje bekeken hadden zijn we op ons gemak terug gereden naar het hotel. Nu was het vandaag echt ontzettend warm, dus dat werd zwemkleding aan en naar het strand. Het water was heerlijk en met aardige golven konden we ons met z'n viertjes prima vermaken in het water. Daarna nog lekker even bij het zwembad gelegen, totdat we alle vier wel honger kregen. Dus gauw even douchen om daarna bij een restaurantje aan het strand heerlijk wat te gaan eten. Eénmaal terug in het hotel zijn we nog even de bar in geweest. Hier zaten 4 Amerikaanse mannen toen wij binnen kwamen. Algauw hadden we aanspraak met ze en de rest van de avond hebben we dan ook heerlijk zitten kletsen over van alles en nog wat. Het was echt reuzegezellig en er viel het nodige te lachen. Rond kwart over 12 hielden we het allemaal wel voor gezien.

1. Ook jullie blog lees ik wat uitgebreider als we weer terug zijn....Goeie reis terug en sterkte met de jetlag!