zaterdag 15 mei 2010

Op naar Miami Beach

Vanmorgen stond de wekker nog vroeger. Na gisteren leek m'n haar wel touw, dus dit moest eerst gewassen worden. Hierna nog even met Daniëlle op de chat gezeten om daarna te ontbijten. Het lijkt wel of ik 's morgens steeds minder trek krijg, terwijl er toch lekkere dingen liggen die we kunnen pakken. Maar goed om 10 voor 8 waren we klaar om te vertrekken. De tomtom gaf 4 uur en 12 minuten aan. Dus konden we lekker bijtijds in Miami zijn. Rond kwart voor 12 waren we dan ook bij het hotel. Gelukkig konden we gelijk een kamer krijgen. Alleen werd ons wel gevraagd of we bezwaar hadden met het feit dat deze kamer eigenlijk voor gehandicapten is. Onze kamer was nog niet klaar maar zou er precies zo uitzien, behalve dan geen beugels aan de muur in de badkamer. Nu hadden wij hier geen problemen mee. Voor de auto konden we valletparking nemen. De auto werd dan opgehaald en weer bij ons gebracht als we hem nodig zouden hebben. Dit koste ons dan wel 25 dollar per nacht, maar ja anders ben je toch ook het nodige geld kwijt in parkeermeters of wanneer we hem zelf in een garage zouden parkeren. Dus éénmaal alles geregeld konden we onze koffers op de kamer zetten. We hebben een enorme kamer, met een zeer grote badkamer en een keuken met zo'n echte amerikaanse koelkast. Dus het ziet er prima uit. Alleen het bed is waarschijnlijk wat minder, maar daar komen we ook wel weer overheen. Je kan niet alles hebben. Gelijk hierna het strand opgezocht, we zitten net één straat achter Ocean Drive. De straat waar het Art Deco District zit met daar tegenover het strand. Op het strand kom je echt van die strandwachtershuisjes tegen zoals we die vroeger ook zagen in Baywatch. Nadat we een behoorlijke wandeling hadden gemaakt over het strand, zijn we terug gelopen via Ocean Drive. Hier kwamen we nog een standje tegen met leuke excursies die er geboekt konden worden. We besloten dan ook om een bus/boot tour te maken. We gaan ongeveer 4 uur lang op pad en zien heel veel van Miami. Verder gaan we met een boot varen langs de huizen van o.a. Jennifer lopez en Gloria Estefan. Dus morgen laat ik hier meer over weten.

1. Beloofd weer een fantastische periode in deze vakantie te worden. Klinkt goed!!

2. Verschrikkelijk he die dagen inkleuren met allerlei dingen. Nu weer een bus/boot tour ach je moet toch wat. Knap hoe jullie je door deze vakantie heen worstelen hoor ;-))))))

tikkeltje jaloers...hihi

3. Jemig, lekker weer hoor, zo'n dagje. En zo'n boot-tour moeten wij ook maar eens gaan doen, lijkt me echt erg leuk !!