maandag 17 mei 2010

Waar gaan we vandaag naar toe

Vanmorgen wat later opgestaan, we hadden vandaag niet zo'n haast. Na het douchen alle spulletjes die er nog lagen verdeeld over de koffers. André was inmiddels al naar de receptie gelopen, om te vragen of ze met valletparking wilde bellen voor onze auto. Even later kwamen ze dan ook keurig onze auto brengen dus even alle bagage er in en we konden weer op pad. Nu had ik al in Nederland foto's gezien van Holocaust Memorial en aangezien dat vanaf ons maar 4 minuten met de auto was even de tomtom ingesteld. Hier waren we dan ook zo. Nadat we wat foto's hadden gemaakt, zijn we verder gereden. Onderweg eerst heerlijk ontbeten bij Denny's, dit wisten we nog van de vorige keer dat we in Amerika waren. Het ontbijt bij Denny's is echt geweldig. Daarna doorgereden naar Fort Lauderdale, hier even wat rondgekeken totdat het tijd was om naar Sawgrass Mills te gaan. Volgens mijn collega Monique moesten we dit beslist gaan zien. Een enorm groot overdekt winkelcentrum, met zo'n 350 winkels, hier konden we onze tijd dus wel doorbrengen. Het weer was vandaag toch niet echt bijzonder heel veel bewolking en onderweg waren er wat druppels gevallen. We hebben hier een aantal uur doorgebracht en zijn leuk geslaagd. We hebben een kofferset gekocht, 2 korte broeken voor André en 2 paar leuke schoenen voor mij. Rond kwart over 3 hielden we het wel voor gezien, we moesten tenslotte weer verder. Nu was het deze vakantie voor het eerst dat we nog geen overnachting van tevoren hadden geboekt. Dus waar we gingen overnachten was nog een verrassing. Nu had ik wel al van te voren even het internet geraadpleegd en gekeken voor hotels in Cocoa Beach. Nadat we de tomtom hadden ingesteld op Cocoa Beach bleek dat we zo'n 3 uur te gaan hadden. André vond het geen probleem dus op naar Cocoa Beach. We waren hier rond kwart over 6en nadat we hadden ingecheckd bij Wakulla Suites kregen we de sleutel van onze kamer.We hebben gewoon een suite wat bestaat uit woonkamer, keuken, 2 slaapkamers en een badkamer. Hierna gauw onze spullen uit de auto gehaald, om daarna heerlijk het zwembad in te duiken.

1. Potverdikkie wat hebben jullie het lekker.
    Gelukkig maar dan begint onze dag ook goed.
    Cocoa Beach heerlijke stranden toch ook, nou we lezen wel wat de dag van morgen brengt.

Nog veel fun in the sun!!

2. Wat een huizen daar zeg, die sterren hoeven we geen medelijden mee te hebben ... En jullie hebben maar gelijk een suite geboekt, ook niet verkeerd !