dinsdag 11 mei 2010

Vandaag was weer een geweldige dag

Vanmorgen al weer bijtijds wakker. We lagen gisteren nogal vroeg op bed, nl. iets over tienen. Ja en dan ben je gewoon 's nachts een paar keer wakker. Maar vanmorgen eerst eens met Kelly op msn gezeten. We hadden onze dochter al een paar dagen niet gehoord. Om daarna te gaan ontbijten. Vandaag gingen we met een airboat op zoek naar aligators. We hadden in het hotel al te horen gekregen bij Captaín's Doug. Dus vanmorgen al vroeg op pad naar de Everglades. De tomtom weer aan gezet en ja hoor hij werkte nu weer perfect. Na een goed uur rijden waren we er en konden we met de boot mee van half tien. We deelden een boot met 3 duitse jongens en captain Matt. Matt kon heerlijk vertellen en gooide af en toe het gas open waardoor we met een behoorlijke vaart door de mangrove's gingen. Na een tijdje gevaren te hebben zagen we een aligator liggen. Geweldig om die van zo dichtbij te zien liggen. Matt vertelde ook dat er wasbeertjes zaten, alleen hebben we die helaas niet gezien. Nu zou het kunnen zijn vertelde Matt dat wasbeertjes zich niet laten zien omdat zij als nummer 1 staan bij aligators op het menu. Maar op nummer 2 staan de toeristen, vandaar dat hij hoger zit dan ons. Ja je kon heerlijk lachen met Matt en het varen was geweldig. Na een uur gevaren te hebben was het helaas al weer voorbij. Dus gingen we weer terug naar Naples. Hier hadden we tenslotte ook nog niets gezien. Na heerlijk rond gelopen te hebben op Fifth Avenue, een winkelstraat met hele mooie winkels en schitterende huizen. Zijn we richting het strand gelopen, hier zijn we richting de pier gelopen. Op de pier waren zat vissers bezig en ineens ja hoor zag ik dolfijnen zwemmen. Echt m'n dag kon niet meer stuk. Alleen die beesten zijn zo verschrikkelijk snel. Het was dan ook heel moeilijk om een foto te maken waarbij hij heel mooi in beeld kwam. Aardig wat foto's geschoten maar iedere keer net iets te laat. Hierna terug gelopen naar de auto, onderweg kwamen we echt schitterende huizen tegen. 's Middags heerlijk bij het zwembad gelegen. Voor vanavond hadden we het plan om bij de Cheesecake Factory te gaan eten. Nu zit dit op hetzelfde pakeerterrein als Sears en Macy. We besloten dan ook om eerst bij Sears te gaan winkelen. Nou wat dat aan gaat zijn we er leuk geslaagd. Voor André 2 leuke broeken en zelf kocht ik een zwarte handtas, zonnebril en een korte spijkerbroek. Nu hadden we gisteren ineens problemen met de melding dat er iets was met de linkervoorband. Vanvond toch maar even langs de garage gereden die bij Sears hoort. Blijkt de spanning op de banden niet goed te zijn. Eénmaal alle banden nagekeken waren we ook de melding kwijt. Nu was André pas gerust gesteld, hij zat er namelijk toch wel mee. Hierna heerlijk gegeten bij de Cheesecake Factory.

1. Hebben de aligators jullie armen met rust gelaten, zitten ze er nog aan ;)

Dikke kus

2. Och mensen wat een heerlijk dag voor jullie, helemaal leuk, Airboat Ride , alligator, even aan het lekkere zwembad, dolfijnen en pelikanen gezien.

Het lekkere Florida leven dus..