dinsdag 2 maart 2010

Wat is er inmiddels al geboekt

Zo inmiddels zijn we weer anderhalve maand verder. Maar in de afgelopen tijd ben ik druk bezig geweest om de rest van de vakantie te regelen, Zo heb ik nog een binnenlandse vlucht geboekt vanaf Memphis naar Orlando met een tussenstop in Miami. Op 5 mei zullen wij aankomen in Orlando, waar dan een auto voor ons klaar staat. In Kissimmee hebben wij 3 overnachtingen. Dit omdat wij o.a. naar Seaworld en Bush Garden willen gaan. Op 8 mei gaat onze rondreis door Florida beginnen. We gaan vanuit Kissimmee richting Clearwater en zakken zo af naar beneden. Voor het grootste gedeelte van onze reis hebben we inmiddels de hotels geboekt. Echt op allerlei sites heb ik gekeken om een leuk hotel te vinden en dan nog wel tegen een leuke prijs. Urenlang kon ik hiernaar zoeken. De volgende sites waar ik geslaagd ben voor een leuk hotel zijn hotel.com, booking.com en ebookers. Via tripadvisor kon ik dan weer de reizigersbeoordelingen lezen. Dus dat was tijdens de zomervakantie gauw 's morgens het bed uit om dan heerlijk achter de pc te zoeken naar dat leuke hotel. In de volgende plaatsen heb ik in ieder geval overnachtingen geregeld: Newark (New York), Memphis, Kissimmee, Clearwater, Naples, Key West en Miami Beach. Voor de laatste 4 overnachtingen van onze vakantie ben ik nog druk aan het zoeken. Voor 20 mei is er inmiddels een hotel geregeld in Orlando vlakbij het vliegveld. De 21e vliegen wij nl. om 10.35 uur weer richting Schiphol. In Newark hebben we nog een tussenstop om daarna door te vliegen naar Nederland. Hier zullen wij dan zaterdag 22 mei 's ochtends weer landen. Verder heb ik deze week nog onze VIP tour kaartjes voor Graceland besteld.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten